Sportlik Alpine A110 on palju võimsam
Alpine kaubamärk on teel sisepõlemismootorite täieliku kaotamise poole. Ja kuni see juhtus, otsustasid ettevõtte disainerid rõõmustada võidusõitjaid oma sportliku keskmootoriga kupee A110 uuendatud versiooniga, mis sai uue võimsama mootori. Tänu sellele on
Proovisõidu crossover Genesis GV70
Nägus Genesis GV70 läks tootmisse üsna hiljuti, kuid arvukad autofännid on selle auto väljalaskmist oodanud väga-väga kaua. Paljutõotav crossover pidi ostjaid rõõmustama suurepärase välimuse, mugava interjööri ja korralike tehniliste parameetritega. Kas see
Proovisõit võimsa Jaguar F-Pace’iga
Briti kaubamärki Jaguar on autojuhid pikka aega armastanud tänu oma kvaliteetsetele ja võimsatele erinevate klasside mudelitele. Britid on viimastel aastatel üha enam pöördunud crossoveri leeri poole, rõõmustades kasutajaid erinevate, sealhulgas elektriliste
Ineos Grenadier linnamaastur hakkab töötama vesiniku jõul
Ineos Grenadier on Ineose uus linnamaastur, Ühendkuningriigis asuv ettevõte, mis arendab alternatiivseid energiaallikaid kasutavaid sõidukeid. Seega hakkab uus crossover kasutama jõuallikana vesinikkütuseelementi.

Chery Tiggo 3 sai eriversiooni

09.09.21, EE / Uued autod
0 1304

Hiinas juba klassikaks peetav krossover Chery Tiggo 3 ilmus konveierile juba 2005. aastal. Mudel on oma eksisteerimise jooksul läbi teinud mitmeid põlvkonnavahetusi, kuid 2020. aastal selle tootmine lõpetati. Tänu fännide üleskutsele otsustas Chery vanamehe autokauplustesse tagasi saata, pakkudes talle kaasaegseid tehnilisi seadmeid.

Samal ajal on crossoveri välimus klassikaline näide aastatel 2014-2018, mis kahtlemata meeldib sama Chery Tiggo 3 fännidele, kuid see võib uusi ostjaid hirmutada. Olgu kuidas on, aga insenerid ja disainerid lubavad uute võimalustega täiustatud salongi, mis peaks välist paigalseisu kompenseerima.


Mootori osas varustatakse auto kaasaegse bensiini- ja diiselmootorite sarjaga, mille tehnilisi parameetreid pole nende rohkust silmas pidades mõtet loetleda. Ütleme nii, et Chery Tiggo 3 jõuallika keskmine võimsus on võrreldav esivanemaga ja jääb vaid 150 hj.

Nad ei unustanud ka muljetavaldavat 1800-liitrise mahuga pakiruumi, mille poolest praktiline krossover oli kuulus. Olemas on ka seesama viiekäiguline manuaalkäigukast, mille toimimine samuti vaid kõige soojemaid mälestusi äratab. Kokkuvõttes on see väärt tagasitulek klassikalise auto juurde!

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий