Atelier GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri
Tuning GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri, mis hakkab põhinema kuulsal Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione võistlusel. Mudel peaks uhkeldama nii täiustatud mootorivõimsuse, kosmeetiliste muudatustega auto välimuses ja sisemuses kui ka mõne muu
Suzuki Jimny muutus häälestamise käigus
Suzuki Jimny on hea ja väga läbitav Jaapani päritolu maastikuauto, mis harva tuunimisstuudios külaliseks on. Sellegipoolest otsustasid delta4x4 poisid koos Šveitsi ettevõttega Avus Auto selle väikese äärelinna crossoveri fännidele meeldida ja andsid välja
Stellantis ja Samsung SDI toovad välja uued akud
Stellantis ja Samsung SDI on sõlminud partnerluse uute liitiumioonakude tootmiseks. Kahe suurettevõtte juhid teatasid oma otsusest Soulis toimunud InterBattery 2021 konverentsil, mis oli pühendatud elektrisõidukite uutele akutehnoloogiatele.
Elektriline Vazirani Ekonk kiireim Indias
Vazirani Ekonk on Indiast pärit kiireima elektrilise superauto mitte nii tuntud nimi. Samal ajal on sellel autol mitmeid suurepäraseid tehnilisi omadusi ja see on väga ekstravagantse välimusega. Järgmisena teeme sellest uuest tootest väikese ülevaate ja

Elektriline Vazirani Ekonk kiireim Indias

09.04.20, EE / Superautod
0 1305

Vazirani Ekonk on Indiast pärit kiireima elektrilise superauto mitte nii tuntud nimi. Samal ajal on sellel autol mitmeid suurepäraseid tehnilisi omadusi ja see on väga ekstravagantse välimusega. Järgmisena teeme sellest uuest tootest väikese ülevaate ja räägime selle võimalustest.

Veojõu eest vastutab Vazirani Ekonk kahe elektrimootori eest, mis asuvad auto mõlemal teljel. Samal ajal on elektrimootorite koguvõimsus muljetavaldav 531 kW, mis võrdub 770 hj. Tänu sellele, et elektrimootorid annavad veojõu peaaegu kohe ära, on superauto kiirenduse dünaamika vaid 2,54 sekundit sadadeni. Maksimaalse kiiruse ülempiir on 309 km/h.


Vähem tähelepanu ei pälvi ka mudeli üleni süsinikkiust kere, mis on saanud tiiva, spoileri ja hulga muid puhtalt sportlikke elemente. Vazirani Ekonki insenerid teatavad olulistest tuuletunnelitestidest, et saavutada suurepärane kere minimaalse takistusega.

See mudel jõuab seeriatootmisse mitte varem kui 2024. aasta alguses, kuna praegu on arendajatel tõsiseid rahastamisprobleeme. Meeskond ei heida aga meelt, sest see aeg otsustati kasutada auto testimiseks ja poleerimiseks.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий