Mazda CX-3 Super Edgy tuleb müügile ainult Jaapanis
Uus Mazda CX-3 Super Edgy ilmub ainult oma kodumaise Jaapani turule. Samas on mudel mõeldud CX-3 perekonna mudelivaliku laiendamiseks ja klientidele oma parameetrite poolest väga praktilise auto pakkumiseks. Järgmisena vaatleme selle peamisi tehnilisi punkte
Electric Genesis GV70 on hea meel tagastada
Genesis GV70 näitas taas, et Korea autotööstus suudab toota kõige arenenumaid ja tehnoloogiliselt arenenumaid sedaane, mis ei jää kuidagi alla Euroopa ja Ameerika mudelitele. Nüüd on auto veelgi parem, kuna see läheb üle elektrilisele veojõule ja seda
Toyota Aygo X satub konveieri rööbastele
Toyota Aygo X on kauaoodatud uudsus Jaapanist, mis jätkab oma eellasliini joont ilma X-eesliiteta pealkirjas. Klassikaline Aygo läks seeriasse juba 2005. aastal ja jagas platvormi selliste Euroopa autotööstuse mastodonidega nagu Citroen C1 ja Pegeout 107.
Roush Bronco R tuli välja vana mootoriga
Roush Bronco R, mida praegu Fordi vangikongides aktiivselt arendatakse, valmistub väljalaskmiseks 2022. aastal. Auto hakkab suuresti kopeerima eksperimentaalset Bronco Raptorit, kuid tundub, et uustulnuk valmistab ette ka palju selle elemente ja unikaalseid

Shelby American GT500KR tuleb taas teedele

13.06.20, EE / Superautod
0 11 593

Kuulus Shelby Ameerika ettevõte, mis harva, kuid sellegipoolest väga tabavalt rõõmustab oma fänne suurepäraste muudetud sportlike ja võimsate autode versioonidega, tegi Mustangi armastajatele tõeliselt suure kingituse. Kuulus GT500KR modifikatsioon ilmub taas avalikel teedel uues moodsas ilmes.

Esimene Shelby GT500KR ilmus 1968. aastal ja autoringkond võttis selle väga soojalt vastu. Autot eristas nii jõuallika suurenenud võimsus kui ka elegantne disain, mis oli oma ajast palju ees ja andis isegi Fordi disaineritele valgust.


Töötoa 60. aastapäeva auks otsustasid nad selle legendaarse mudeli uue kastme all uuesti välja anda. Auto disaini eristab endiselt vormide elegants ja proportsioonide ilu, kuid meid kõiki huvitab loomulikult mootoriruum. Seega ei pumbanud ka mootor üles.

Kui tavaline Shelby GT500 võib uhkustada "tagasihoidliku" 770 hj V8 mootoriga, siis uus toode pakub klientidele juba koguni 913-hobujõulist mootorit, mis annab muljetavaldava kiirendusdünaamika 3,7 sekundit! Lisaks töötasime töökojas ja vedrustuse kallal, mis tõotab tulla tõeline läbimurre Shelby mudelites.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий