Atelier GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri
Tuning GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri, mis hakkab põhinema kuulsal Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione võistlusel. Mudel peaks uhkeldama nii täiustatud mootorivõimsuse, kosmeetiliste muudatustega auto välimuses ja sisemuses kui ka mõne muu
Ferrari Daytona SP3 läks seeriasse
Uus Ferrari Daytona SP3 on pärast mitut pingelist arendusaastat lõpuks seeriatootmisse jõudnud. Auto tõotab müügile jõuda 2022. aasta alguses, samas kui selle esitlus toimus 2018. Igatahes on Itaalia "talli" fännid juba valmis seda nägusat meest ostma.
Porsche 911 GT3 tuletab teile meelde Le Mansi võite
Teine Porsche uudsus ei ole eriversioon ega modifikatsioon, vaid legendi Porsche 956 täielik tagasitulek, mis 1985. aastal võitis Le Mansi 24 tunni sõidus võiduka võidu. Ja ärge laske end segadusse ajada tõsiasi, et vastuvõtja põhineb 911-l – oma filosoofias
Mazda CX-3 Super Edgy tuleb müügile ainult Jaapanis
Uus Mazda CX-3 Super Edgy ilmub ainult oma kodumaise Jaapani turule. Samas on mudel mõeldud CX-3 perekonna mudelivaliku laiendamiseks ja klientidele oma parameetrite poolest väga praktilise auto pakkumiseks. Järgmisena vaatleme selle peamisi tehnilisi punkte

Proovisõit uue Porsche 911 Carrera GTS-iga

24.07.20, EE / Proovisõidu
0 12 028

Porsche suudab oma valikust maksimumi välja pigistada ja rõõmustab kaubamärgi kadestamisväärse populaarsusega fänne regulaarsete kordusväljaannete, ümberkujunduse ja eriversioonidega. Meie tänane külaline Porsche 911 Carrera GTS on aga täieõiguslik jätk legendaarsele sportautole, mida testime.

Sukeldume kohe auto tehnilistesse detailidesse ja kiikame kapoti alla, kuhu ootab ostjaid võimas 480 hj turbomootor. See nägus mees töötab rakmetes mehaanilise seitsmekäigulise käigukastiga, kuid on ka automaatkäigukastiga versioone.


Mis puutub välimusse, siis see on lihtsalt uhke. Pealegi kehtib see nii auto välis- kui ka sisemuse kohta. Kõik salongis on tehtud sportlikus stiilis ning dekoratsioonis on kasutatud kõige kallimaid ja eksklusiivsemaid materjale.

On aeg panna 911 Carrera GTS proovile. Nagu iga teine sportauto, eristab seda mudelit suurepärane kiirendusdünaamika, mis sõna otseses mõttes surub juhi istmele. Suurepärane juhtimine ja hunnik turvasüsteeme ei luba aga avalikel teedel oma eluga liiga ennastsalgavalt riskida, mis eristab kaasaegset versiooni klassikalistest mudelitest.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий