Electric Genesis GV70 on hea meel tagastada
Genesis GV70 näitas taas, et Korea autotööstus suudab toota kõige arenenumaid ja tehnoloogiliselt arenenumaid sedaane, mis ei jää kuidagi alla Euroopa ja Ameerika mudelitele. Nüüd on auto veelgi parem, kuna see läheb üle elektrilisele veojõule ja seda
Proovisõit võimsa Jaguar F-Pace’iga
Briti kaubamärki Jaguar on autojuhid pikka aega armastanud tänu oma kvaliteetsetele ja võimsatele erinevate klasside mudelitele. Britid on viimastel aastatel üha enam pöördunud crossoveri leeri poole, rõõmustades kasutajaid erinevate, sealhulgas elektriliste
Chery Tiggo 3 sai eriversiooni
Hiinas juba klassikaks peetav krossover Chery Tiggo 3 ilmus konveierile juba 2005. aastal. Mudel on oma eksisteerimise jooksul läbi teinud mitmeid põlvkonnavahetusi, kuid 2020. aastal selle tootmine lõpetati. Tänu fännide üleskutsele otsustas Chery vanamehe
Xiaomi annab esimesed autod välja juba 2024. aastal
Hiina ettevõte Xiaomi valmistub turule tooma oma esimest sõiduautot. Lei Juni nimelise ettevõtte direktori sõnul saab see kauaoodatud sündmus aset alles 2024. aasta esimesel poolel. Konkreetset infot tulevase auto kohta veel muidugi pole, kuid pole

Proovisõit uue Porsche 911 Carrera GTS-iga

24.07.20, EE / Proovisõidu
0 11 945

Porsche suudab oma valikust maksimumi välja pigistada ja rõõmustab kaubamärgi kadestamisväärse populaarsusega fänne regulaarsete kordusväljaannete, ümberkujunduse ja eriversioonidega. Meie tänane külaline Porsche 911 Carrera GTS on aga täieõiguslik jätk legendaarsele sportautole, mida testime.

Sukeldume kohe auto tehnilistesse detailidesse ja kiikame kapoti alla, kuhu ootab ostjaid võimas 480 hj turbomootor. See nägus mees töötab rakmetes mehaanilise seitsmekäigulise käigukastiga, kuid on ka automaatkäigukastiga versioone.


Mis puutub välimusse, siis see on lihtsalt uhke. Pealegi kehtib see nii auto välis- kui ka sisemuse kohta. Kõik salongis on tehtud sportlikus stiilis ning dekoratsioonis on kasutatud kõige kallimaid ja eksklusiivsemaid materjale.

On aeg panna 911 Carrera GTS proovile. Nagu iga teine sportauto, eristab seda mudelit suurepärane kiirendusdünaamika, mis sõna otseses mõttes surub juhi istmele. Suurepärane juhtimine ja hunnik turvasüsteeme ei luba aga avalikel teedel oma eluga liiga ennastsalgavalt riskida, mis eristab kaasaegset versiooni klassikalistest mudelitest.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий