Proovisõit Volkswagen Taosega
Volkswagen Taos on järjekordne crossover suurelt Saksa kontsernilt, mis pakub juhtidele keskmise suurusega autot keskmise hinna eest. Kuidas see mudel rõõmustada võib ja millist ärritust me sellel proovisõidul rääkida püüame.
Alustame välimusest, mis traditsiooniliselt pärandas uudsuse disainerite varasematest arendustest. Sel põhjusel ei saa seda nimetada läbimurdeks, kuid sellel pole ka meeldivaid omadusi. Tõeliselt masendavad on keskpärased veljed, mis oleks võinud olla huvitavamad.
Kapoti alt vaadates võib leida tavalise 150-hobujõulise bensiinimootori, mis üldiselt tuleb selle massiivse auto veojõuga üsna hästi toime. Käigukast on muidugi automaatne kaheksakäiguline, kuid selle töö pole võimalike viivituste tõttu nii sirgjooneline.
Volkswagen Taos hoiab juhitavuses suurepäraselt rada ja pöörab üllatavalt sujuvalt tänu sõltumatu vedrustuse peenhäälestatud tööle. Kuid käigukast on mõnevõrra masendav, kuna see ei järgi juhi kavatsusi. Igatahes keskmise suurusega auto kohta peab see crossover hästi vastu.