Skoda Kamiq luukpära muudetakse ralliautoks
Autotööstuse professionaalseid töötajaid koolitav Skoda Akadeemia koos õpilastega valmistab ette uut projekti, mis põhineb Skoda Kamiqil. Mudel lubatakse ümber ehitada täisväärtuslikuks ralliautoks, mis ka reaalselt Dakari võidusõidul osaleb.
Shelby American GT500KR tuleb taas teedele
Kuulus Shelby Ameerika ettevõte, mis harva, kuid sellegipoolest väga tabavalt rõõmustab oma fänne suurepäraste muudetud sportlike ja võimsate autode versioonidega, tegi Mustangi armastajatele tõeliselt suure kingituse. Kuulus GT500KR modifikatsioon ilmub taas
Volkswagen ID.4 püstitas läbisõidurekordi
Volkswagen ID.4 - populaarne kaasaegne elektriauto, mis pärjati ka Euroopas "Aasta auto" tiitliga, tähistas seekord veel üks rekord. Kaks sõltumatut meeskonda tegid Põhja-Ameerika teedel tõelise elektrisõidu, mis võimaldas autot lahingutingimustes testida.
Ferrari Daytona SP3 läks seeriasse
Uus Ferrari Daytona SP3 on pärast mitut pingelist arendusaastat lõpuks seeriatootmisse jõudnud. Auto tõotab müügile jõuda 2022. aasta alguses, samas kui selle esitlus toimus 2018. Igatahes on Itaalia "talli" fännid juba valmis seda nägusat meest ostma.

Klassikalisest Ford F-100-st on saanud elektriauto

21.10.22, EE / Autouudised
0 1246
Uus Ford F-100 on samanimelise klassikalise mudeli kaasaegne uusversioon. Auto läks masstootmisse 1978. aastal ja nüüd, palju aastaid hiljem, tundub selle disain sama stiilne ja atraktiivne kui tol ajal. Eriti kui arvestada retroautode lokkavat moodi, mis on haaranud palju minevikuklassika tundjaid.
Ford F-100 kaasaegne versioon on varustatud üsna võimsa ühe elektrimootoriga, mis asub auto esiteljel. Asünkroonne pikapimootor arendab 258 hj. ja 430 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samas piisab sisseehitatud akust raskele autole WLTP tsükli 380 kilomeetriks.

Välimus, nagu iga restomodi puhul olema peab, jäi oluliste muudatusteta. See kordab täielikult sama Ford F-100 välisilmet 1978. aastal. Kuid salongis on mõned kaasaegsed elemendid, mis on aga harmooniliselt ühendatud klassikaliste liitmike ja analoogse armatuurlauaga.
Saate rääkida selle mudeli kõigist omadustest pikka aega, kuid see ilmub vaid sada eksemplari. Samal ajal on klassikalise Ford F-100 elektrilise veojõu maksumus umbes 150 tuhat dollarit, mis pole taskukohane igale minevikuautode asjatundjale.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий