Klassikalisest Ford F-100-st on saanud elektriauto
Uus Ford F-100 on samanimelise klassikalise mudeli kaasaegne uusversioon. Auto läks masstootmisse 1978. aastal ja nüüd, palju aastaid hiljem, tundub selle disain sama stiilne ja atraktiivne kui tol ajal. Eriti kui arvestada retroautode lokkavat moodi, mis on haaranud palju minevikuklassika tundjaid.
Ford F-100 kaasaegne versioon on varustatud üsna võimsa ühe elektrimootoriga, mis asub auto esiteljel. Asünkroonne pikapimootor arendab 258 hj. ja 430 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samas piisab sisseehitatud akust raskele autole WLTP tsükli 380 kilomeetriks.
Välimus, nagu iga restomodi puhul olema peab, jäi oluliste muudatusteta. See kordab täielikult sama Ford F-100 välisilmet 1978. aastal. Kuid salongis on mõned kaasaegsed elemendid, mis on aga harmooniliselt ühendatud klassikaliste liitmike ja analoogse armatuurlauaga.
Saate rääkida selle mudeli kõigist omadustest pikka aega, kuid see ilmub vaid sada eksemplari. Samal ajal on klassikalise Ford F-100 elektrilise veojõu maksumus umbes 150 tuhat dollarit, mis pole taskukohane igale minevikuautode asjatundjale.
Ford F-100 kaasaegne versioon on varustatud üsna võimsa ühe elektrimootoriga, mis asub auto esiteljel. Asünkroonne pikapimootor arendab 258 hj. ja 430 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samas piisab sisseehitatud akust raskele autole WLTP tsükli 380 kilomeetriks.
Välimus, nagu iga restomodi puhul olema peab, jäi oluliste muudatusteta. See kordab täielikult sama Ford F-100 välisilmet 1978. aastal. Kuid salongis on mõned kaasaegsed elemendid, mis on aga harmooniliselt ühendatud klassikaliste liitmike ja analoogse armatuurlauaga.
Saate rääkida selle mudeli kõigist omadustest pikka aega, kuid see ilmub vaid sada eksemplari. Samal ajal on klassikalise Ford F-100 elektrilise veojõu maksumus umbes 150 tuhat dollarit, mis pole taskukohane igale minevikuautode asjatundjale.