Spyros Panopoulos Chaos näitab jõudu
2020. aasta märtsis laiemale avalikkusele esitletud huvitav sportauto Spyros Panopoulos Chaos on lõpuks jõudnud eeltootmisse. Mudel tõotab ostjaid rõõmustada mitmete tähelepanuväärsete omadustega, millest üks on väga võimas jõuallikas, mis annab sportautole
Rootsi on avanud liikvel olles laadimise raja
Rootsi on keskkonnaprojektides teistest ees. Volvo, mis toodab aktiivselt elektrisõidukeid, sisepõlemismootorite kasutamist keelavad valitsuse määrused ja arvukad ökoprojektide uuendusliku arendamisega tegelevad idufirmad – see on kaasaegne Rootsi.
Atelier GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri
Tuning GTO toob turule 250 GT SWB Roadsteri, mis hakkab põhinema kuulsal Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione võistlusel. Mudel peaks uhkeldama nii täiustatud mootorivõimsuse, kosmeetiliste muudatustega auto välimuses ja sisemuses kui ka mõne muu
Skoda Kamiq luukpära muudetakse ralliautoks
Autotööstuse professionaalseid töötajaid koolitav Skoda Akadeemia koos õpilastega valmistab ette uut projekti, mis põhineb Skoda Kamiqil. Mudel lubatakse ümber ehitada täisväärtuslikuks ralliautoks, mis ka reaalselt Dakari võidusõidul osaleb.

Electric Genesis GV70 on hea meel tagastada

22.09.22, EE / Autouudised
0 11 026
Genesis GV70 näitas taas, et Korea autotööstus suudab toota kõige arenenumaid ja tehnoloogiliselt arenenumaid sedaane, mis ei jää kuidagi alla Euroopa ja Ameerika mudelitele. Nüüd on auto veelgi parem, kuna see läheb üle elektrilisele veojõule ja seda täiendavad uued võimalused. Teave Genesis GV70 elektrilise versiooni kohta selles ülevaates!
Selle mudeli kapoti all on üsna jõuline paar elektrimootoreid, mis kokku toodavad 489 hj. ja 700 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samal ajal kiirendab auto sadadeni vaid 4,5 sekundiga, mis on väga-väga kiire. Sedaani aku mahutavus on 87,2 kWh ehk WLTP tsüklis 400 kilomeetrit.

Mis puutub uutesse seadmetesse. Mudel sai täielikult digitaalse armatuurlaua, mis oli kohandatud elektrimootoritega töötamiseks. Lisaks on ilmunud täiustatud multimeediumisüsteem, mis toetab ka vastavaid liikumisrežiime ja täiustatud juhiabisid.
Muidu jäi interjöör, nagu ka disain, samaks nagu sedaani bensiiniversioonil. Samal ajal muudab mudeli kõrgeim jõudlus selle sedaani ihaldusväärseks ostuks igale jõukale autojuhile. Oleme kindlad, et Genesis GV70 elektrilise versiooni järele on suur nõudlus.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий