Electric Genesis GV70 on hea meel tagastada
Genesis GV70 näitas taas, et Korea autotööstus suudab toota kõige arenenumaid ja tehnoloogiliselt arenenumaid sedaane, mis ei jää kuidagi alla Euroopa ja Ameerika mudelitele. Nüüd on auto veelgi parem, kuna see läheb üle elektrilisele veojõule ja seda täiendavad uued võimalused. Teave Genesis GV70 elektrilise versiooni kohta selles ülevaates!
Selle mudeli kapoti all on üsna jõuline paar elektrimootoreid, mis kokku toodavad 489 hj. ja 700 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samal ajal kiirendab auto sadadeni vaid 4,5 sekundiga, mis on väga-väga kiire. Sedaani aku mahutavus on 87,2 kWh ehk WLTP tsüklis 400 kilomeetrit.
Mis puutub uutesse seadmetesse. Mudel sai täielikult digitaalse armatuurlaua, mis oli kohandatud elektrimootoritega töötamiseks. Lisaks on ilmunud täiustatud multimeediumisüsteem, mis toetab ka vastavaid liikumisrežiime ja täiustatud juhiabisid.
Muidu jäi interjöör, nagu ka disain, samaks nagu sedaani bensiiniversioonil. Samal ajal muudab mudeli kõrgeim jõudlus selle sedaani ihaldusväärseks ostuks igale jõukale autojuhile. Oleme kindlad, et Genesis GV70 elektrilise versiooni järele on suur nõudlus.
Selle mudeli kapoti all on üsna jõuline paar elektrimootoreid, mis kokku toodavad 489 hj. ja 700 njuutonmeetrit pöördemomenti. Samal ajal kiirendab auto sadadeni vaid 4,5 sekundiga, mis on väga-väga kiire. Sedaani aku mahutavus on 87,2 kWh ehk WLTP tsüklis 400 kilomeetrit.
Mis puutub uutesse seadmetesse. Mudel sai täielikult digitaalse armatuurlaua, mis oli kohandatud elektrimootoritega töötamiseks. Lisaks on ilmunud täiustatud multimeediumisüsteem, mis toetab ka vastavaid liikumisrežiime ja täiustatud juhiabisid.
Muidu jäi interjöör, nagu ka disain, samaks nagu sedaani bensiiniversioonil. Samal ajal muudab mudeli kõrgeim jõudlus selle sedaani ihaldusväärseks ostuks igale jõukale autojuhile. Oleme kindlad, et Genesis GV70 elektrilise versiooni järele on suur nõudlus.