Toyota Aygo X satub konveieri rööbastele
Toyota Aygo X on kauaoodatud uudsus Jaapanist, mis jätkab oma eellasliini joont ilma X-eesliiteta pealkirjas. Klassikaline Aygo läks seeriasse juba 2005. aastal ja jagas platvormi selliste Euroopa autotööstuse mastodonidega nagu Citroen C1 ja Pegeout 107. 2014. aastal tehti mudelit veidi ümber ja nüüd lõpuks saavutasid nad uue versiooniga iseseisvuse.
Uuelt kolmeukseliselt luukpäralt pole vaja oodata erilist agilityt. Auto on varustatud tagasihoidliku bensiinimootoriga, mille võimsus on 72 hj, millest 940 kilogrammi kaalu juures piisab, et kiirendada 160 kilomeetrini tunnis. Samal ajal on sadadesse kiirenduse dünaamika 15,6 sekundit. Käigukast on variaator või viiekäiguline mehaanika.
Välimuse poolest puuduvad modellil ka tähed taevast. Auto on tähelepanuväärne oma tähelepanuväärse disaini poolest, mida isegi uues versioonis otsustasid nad mitte järgida kaasaegseid kontrollitud standardeid. Autot võib aga julgelt nimetada korralikuks ja mõõdukalt elegantseks.
Uudsus tõotab välja tulla selle aasta lõpuks. Samal ajal on kavas müügi algus Jaapani koduturule, misjärel läheb Toyota Aygo X Euroopasse ja USA-sse. Kas sellel mudelil on välismaal eduvõimalusi, näitab aeg.
Uuelt kolmeukseliselt luukpäralt pole vaja oodata erilist agilityt. Auto on varustatud tagasihoidliku bensiinimootoriga, mille võimsus on 72 hj, millest 940 kilogrammi kaalu juures piisab, et kiirendada 160 kilomeetrini tunnis. Samal ajal on sadadesse kiirenduse dünaamika 15,6 sekundit. Käigukast on variaator või viiekäiguline mehaanika.
Välimuse poolest puuduvad modellil ka tähed taevast. Auto on tähelepanuväärne oma tähelepanuväärse disaini poolest, mida isegi uues versioonis otsustasid nad mitte järgida kaasaegseid kontrollitud standardeid. Autot võib aga julgelt nimetada korralikuks ja mõõdukalt elegantseks.
Uudsus tõotab välja tulla selle aasta lõpuks. Samal ajal on kavas müügi algus Jaapani koduturule, misjärel läheb Toyota Aygo X Euroopasse ja USA-sse. Kas sellel mudelil on välismaal eduvõimalusi, näitab aeg.