Subaru Forester muutus pärast uuendust ilusamaks
Subaru Foresteri krossover on oma viimases uuenduses olnud suurepärane. Jaapani linnamaastur pole asjata üks margi lipulaevu, sest mudelil on kena välimus ja väga hea mugavuste nimekiri. Järgmisena räägime teile, millised Subaru Foresteri aspektid on uuendatud ja mida ostjad ootavad.
Kõigepealt peate rääkima paarist värskest mootorist, mida esindab 150 hj 2,0 atmosfääriline neli. ja 196 njuutonmeetrit pöördemomenti, samuti 2,5-nelikut juba 185 hj juures. ja 239 meetrit pöördemomenti. Mõlemad mootorid töötavad suurepäraselt koos CVT ja nelikveoga, mis on selle auto fännide seas ütlemata standard.
Välimuse poolest on mudel hankinud värske iluvõre, kapoti, veljed ja loomulikult LED-optika. Ükski kaasaegne ümberkujundus ei ole täielik ilma poolte nende uuendusteta ja Subaru Forester pole sellest reeglist erand. Igal juhul on lipulaeva välimus veidi muutunud, kuid see on pigem pluss, kuna see on juba ideaalilähedane.
Sees on vahetatud esiistmed, rool ja armatuurlaud. Samuti paigaldasid nad kaasaegsema multimeediumisüsteemi, mis toetab erinevaid sõidurežiime ja arvukalt juhiabisid.
Kõigepealt peate rääkima paarist värskest mootorist, mida esindab 150 hj 2,0 atmosfääriline neli. ja 196 njuutonmeetrit pöördemomenti, samuti 2,5-nelikut juba 185 hj juures. ja 239 meetrit pöördemomenti. Mõlemad mootorid töötavad suurepäraselt koos CVT ja nelikveoga, mis on selle auto fännide seas ütlemata standard.
Välimuse poolest on mudel hankinud värske iluvõre, kapoti, veljed ja loomulikult LED-optika. Ükski kaasaegne ümberkujundus ei ole täielik ilma poolte nende uuendusteta ja Subaru Forester pole sellest reeglist erand. Igal juhul on lipulaeva välimus veidi muutunud, kuid see on pigem pluss, kuna see on juba ideaalilähedane.
Sees on vahetatud esiistmed, rool ja armatuurlaud. Samuti paigaldasid nad kaasaegsema multimeediumisüsteemi, mis toetab erinevaid sõidurežiime ja arvukalt juhiabisid.