Brabus 900 Rocket täiustati häälestamise käigus
Brabus 900 Rocket on Mercedes-AMG ametliku divisjoni järjekordne redaktsioon, mis ilmus 2018. aasta lähedal ja puhus G-klassile uue elu sisse. Tuunimise tulemusena sai auto võimsa V12 mootori, mis võimaldas sajani kiirendada rekordilise 3,7 sekundiga. Nüüd on
Proovisõit Volkswagen Taosega
Volkswagen Taos on järjekordne crossover suurelt Saksa kontsernilt, mis pakub juhtidele keskmise suurusega autot keskmise hinna eest. Kuidas see mudel rõõmustada võib ja millist ärritust me sellel proovisõidul rääkida püüame.
Mazda CX-3 Super Edgy tuleb müügile ainult Jaapanis
Uus Mazda CX-3 Super Edgy ilmub ainult oma kodumaise Jaapani turule. Samas on mudel mõeldud CX-3 perekonna mudelivaliku laiendamiseks ja klientidele oma parameetrite poolest väga praktilise auto pakkumiseks. Järgmisena vaatleme selle peamisi tehnilisi punkte
ABT on töötanud VW kontserni hübriidide kallal
Ettevõte nimega ABT Sportsline sattus mitte väga kaua aega tagasi erinevate hübriidautode häälestamise ja moderniseerimisega, kuid on saavutanud selles valdkonnas juba märkimisväärset edu. Et neid veelgi rohkem koondada, valiti järgmise projekti aluseks VW

Audi 100 Coupé S ajalugu

10.10.20, EE / Artiklid
0 1277

Gran Turismo klassi fännid teavad, milliste tänapäevaste standardite järgi tagasihoidlike autodega sai selle autotööstuse suuna ajalugu alguse. Elav näide on Audi 100 Coupé S, mis sai Saksa ettevõtte Audi AG esimeseks uues stiilis sportkupeeks ja saavutas peaaegu kohe meeletu populaarsuse.

Mudelit esitleti 1969. aasta autofestivalil. Autol oli kiire tagumine kere ja ka stiilne kaasaegne disain. Ühest pilgust fotodele piisab, et mõista lihtsat tõsiasja – paljud selle uuendusliku disaini elemendid rändavad seejärel sama legendaarsetele Audi 80 ja Audi 100 varasematele mudelitele.


Tehniliste andmete poolest oli mudelil tagasihoidlik 4-silindriline kahe karburaatoriga mootor, mis arendas võimsust 115 hj. Seda tundub vähe, kuid krapsakas auto sai saja vaid 11 sekundiga, mis oli tollal fantastiline näitaja.

Huvitaval kombel sai mudel juba 1973. aastal ainulaadse eriversiooni, mida paljud kaasaegsed kollektsionäärid taga ajavad. Sellel oli juba V8 mootor ja see töötati välja tihedas koostöös Porsche inseneridega.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий