Chevrolet Corvette C2 saab uue V10
Chevrolet ei unusta oma hävimatut klassikat, seetõttu rõõmustab see fänne regulaarselt oma kunagiste autode suurepäraste eriversioonide ja taasväljalasetega. Kätte on jõudnud aeg tuua avalikele teedele tagasi legendaarne Chevrolet Corvette C2, mille
Brabus 900 Rocket täiustati häälestamise käigus
Brabus 900 Rocket on Mercedes-AMG ametliku divisjoni järjekordne redaktsioon, mis ilmus 2018. aasta lähedal ja puhus G-klassile uue elu sisse. Tuunimise tulemusena sai auto võimsa V12 mootori, mis võimaldas sajani kiirendada rekordilise 3,7 sekundiga. Nüüd on
Electric Genesis GV70 on hea meel tagastada
Genesis GV70 näitas taas, et Korea autotööstus suudab toota kõige arenenumaid ja tehnoloogiliselt arenenumaid sedaane, mis ei jää kuidagi alla Euroopa ja Ameerika mudelitele. Nüüd on auto veelgi parem, kuna see läheb üle elektrilisele veojõule ja seda
Proovisõit võimsa Jaguar F-Pace’iga
Briti kaubamärki Jaguar on autojuhid pikka aega armastanud tänu oma kvaliteetsetele ja võimsatele erinevate klasside mudelitele. Britid on viimastel aastatel üha enam pöördunud crossoveri leeri poole, rõõmustades kasutajaid erinevate, sealhulgas elektriliste

Audi 100 Coupé S ajalugu

10.10.20, EE / Artiklid
0 11 606

Gran Turismo klassi fännid teavad, milliste tänapäevaste standardite järgi tagasihoidlike autodega sai selle autotööstuse suuna ajalugu alguse. Elav näide on Audi 100 Coupé S, mis sai Saksa ettevõtte Audi AG esimeseks uues stiilis sportkupeeks ja saavutas peaaegu kohe meeletu populaarsuse.

Mudelit esitleti 1969. aasta autofestivalil. Autol oli kiire tagumine kere ja ka stiilne kaasaegne disain. Ühest pilgust fotodele piisab, et mõista lihtsat tõsiasja – paljud selle uuendusliku disaini elemendid rändavad seejärel sama legendaarsetele Audi 80 ja Audi 100 varasematele mudelitele.


Tehniliste andmete poolest oli mudelil tagasihoidlik 4-silindriline kahe karburaatoriga mootor, mis arendas võimsust 115 hj. Seda tundub vähe, kuid krapsakas auto sai saja vaid 11 sekundiga, mis oli tollal fantastiline näitaja.

Huvitaval kombel sai mudel juba 1973. aastal ainulaadse eriversiooni, mida paljud kaasaegsed kollektsionäärid taga ajavad. Sellel oli juba V8 mootor ja see töötati välja tihedas koostöös Porsche inseneridega.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий