Porsche 911 GT3 tuletab teile meelde Le Mansi võite
Teine Porsche uudsus ei ole eriversioon ega modifikatsioon, vaid legendi Porsche 956 täielik tagasitulek, mis 1985. aastal võitis Le Mansi 24 tunni sõidus võiduka võidu. Ja ärge laske end segadusse ajada tõsiasi, et vastuvõtja põhineb 911-l – oma filosoofias
Sportlik Alpine A110 on palju võimsam
Alpine kaubamärk on teel sisepõlemismootorite täieliku kaotamise poole. Ja kuni see juhtus, otsustasid ettevõtte disainerid rõõmustada võidusõitjaid oma sportliku keskmootoriga kupee A110 uuendatud versiooniga, mis sai uue võimsama mootori. Tänu sellele on
Toyota Aygo X satub konveieri rööbastele
Toyota Aygo X on kauaoodatud uudsus Jaapanist, mis jätkab oma eellasliini joont ilma X-eesliiteta pealkirjas. Klassikaline Aygo läks seeriasse juba 2005. aastal ja jagas platvormi selliste Euroopa autotööstuse mastodonidega nagu Citroen C1 ja Pegeout 107.
Volkswagen ID.4 püstitas läbisõidurekordi
Volkswagen ID.4 - populaarne kaasaegne elektriauto, mis pärjati ka Euroopas "Aasta auto" tiitliga, tähistas seekord veel üks rekord. Kaks sõltumatut meeskonda tegid Põhja-Ameerika teedel tõelise elektrisõidu, mis võimaldas autot lahingutingimustes testida.

Mõned faktid Ferrari kohta

23.10.20, EE / Artiklid
0 11 264

Ferrari on maailmakuulus Itaalia sportautode kaubamärk, mis näib olevat alati olnud kuulujutt. Kuid nagu iga teinegi ettevõte, ei teadnud oma ajaloo alguses peaaegu keegi tänapäeva kuulsaima kontserni autodest. Selles artiklis räägime teile Ferrariga seotud ajaloost ja muudest huvitavatest faktidest.

• Ettevõte võtab oma ajaloo eelmise sajandi algusesse, kuigi paljud eksperdid nimetavad 60ndaid kaubamärgi kuldajastuks. Sel perioodil ilmusid paljud kuulsad 250. ja 330. seeria mudelid, mille järeltulijad on elus tänaseni;

• Ettevõtte hüppava täku logo ilmus esmakordselt 1929. aastal, kui see trükiti lihtsalt võidusõiduürituste ajal jagatud reklaambrošüüridele. Aja jooksul seostus pilt ettevõtte endaga;

• Kui lugeda kokku kõik Ferrari poolt läbi ajaloo toodetud autod, siis erinevaid mudeleid on mitusada ühikut. Seda on päris palju, arvestades, et iga sportauto nõuab kolossaalseid arenduspingutusi;

• Ferrari tootis oma karjääri alguses vaid vormel-1 autosid, kuid pärast seda laiendas veidi oma tegevuse huvisid;

• Hetkel tegeleb ettevõte aktiivselt elektrimootorite arendamisega, mis ilmselt ületavad igas mõttes bensiinimootoreid.

Noh, see on kõik. Kui saate ülaltoodud punktidele lisada oma fakte - olete teretulnud kommentaaridesse!

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий