Ford Bronco paranes SoFlo Jeep
SoFlo Jeepi tuuningustuudio poisid oskavad maastikuautodega töötada ja on aastaid spetsialiseerunud erinevate markide maasturitele. Nüüd on Ford Bronco kord selles ateljees värskendust hankida, kuna mudel on hetkel saavutamas teist populaarsuse lainet ja on
Sedaan Geely Borui PHEV rõõmustab läbisõiduga
Uus Hiinas toodetud hübriidsedaan Geely Borui PHEV peaks ostjaid rõõmustama suurenenud läbisõiduga. Praegu arendavad Kesk-Kuningriigi autod aktiivselt elektrilist veojõudu, kuid Hiinas pole hübriidmudeleid nii vähe. Järgmisena käsitleme selle uue toote
Brabus 900 Rocket täiustati häälestamise käigus
Brabus 900 Rocket on Mercedes-AMG ametliku divisjoni järjekordne redaktsioon, mis ilmus 2018. aasta lähedal ja puhus G-klassile uue elu sisse. Tuunimise tulemusena sai auto võimsa V12 mootori, mis võimaldas sajani kiirendada rekordilise 3,7 sekundiga. Nüüd on
Jaapani uuendatud sedaani Toyota Crown esitlus
Jaapan võõrustas kuulsal Fuji ringrajal võidusõidufestivali Super Taikyu 2023. Üks peamisi osalejaid oli uuendatud Toyota Crown, mida sellel üritusel esmakordselt esitleti. Autoeksperdid viitavad sellele, et selle ikoonilise auto kuueteistkümnenda põlvkonna

Lugu BMW Z1 Roadsterist

24.12.20, EE / Artiklid
0 11 307

Kaheistmelist sportroadsterit nimega BMW Z1 tootis Baieri kontsern aastatel 1988–1991. Sellel autol oli selgelt väljendunud võidusõidu iseloom, aga ka ebatavalised uksed, mis avamisel peideti auto lävepakudesse. See muutis mudeli autotööstuse ajaloos väga meeldejäävaks.

Roadsteril endal oli kaks keretüüpi – kabriolett ja kupee. Samal ajal olid mõlemad variandid varustatud ühe spetsiaalselt selle mudeli jaoks välja töötatud bensiinimootoriga. See oli suurepärane turbomootor 320 hj, mis oli sel ajal lihtsalt suurepärane. Käigukast on klassikalise mehaanikaga.


Huvitaval kombel oli 1986. aasta auto väljakuulutamise ajal huvi sportkupee vastu üsna suur, kuid pärast seeria turuletulekut mudeli müük suures tempos ei erinenud. Selle tulemusena kestis mudel konveieril vaid kolm aastat, misjärel selle tootmine peatati. Nüüd maksab BMW Z1 umbes 500 tuhat eurot ja on kollektsionääride seas kõrgelt hinnatud.

Huvitav fakt on ka arendajate soov teha rodsterist nelikveoline versioon. Nõrk müük ei võimaldanud aga plaani ellu viia. BMW Z1 uhkeldab ka ksenoontuledega, mis tol ajal olid just moes.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Комментарии (0)
Добавить комментарий